.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
هادي قابل به زندان لنگرود منتقل شد

جت‌الاسلام هادي قابل، عضو شوراي مركزي جبهه‌ي مشاركت ايران اسلامي عصر روز گذشته به دادگاه ويژه روحانيت قم مراجعه كرد و از آنجا براي اجراي محكوميت چهل ماه حبس به زندان لنگرود منتقل شد.

روح‌الله قابل با اعلام اين خبر به ايسنا گفت: در پي تماس تلفني از دادگاه ويژه روحانيت قم در روز هفتم فروردين ماه، پدرم احضار شده بود كه با تقاضاي مهلت به دليل عدم امكان مراجعه وي روز گذشته به دادگاه مراجعه كرد.

وي افزود: البته به دليل عدم اعلام دادگاه براي اجراي حكم، پدرم بدون آمادگي مراجعه كرده بود و روز گذشته به زندان لنگرود قم منتقل شد.

قابل اظهار كرد: در تماس تلفني كه صبح امروز پدرم با منزل داشتند از صحت و سلامت و حضور خود در زندان خبر دادند.

شعبه‌ دوم دادگاه ويژه روحانيت قم، حجت‌الاسلام هادي قابل را به اتهام اقدام عليه امنيت ملي به يك سال حبس تعزيري، به اتهام تبليغ عليه نظام به 10 ماه حبس، به اتهام نشر اكاذيب به قصد تشويش اذهان عمومي به 15 ماه حبس، به اتهام توهين به مقامات به پرداخت 500 هزار تومان جزاي نقدي بدل از حبس، به اتهام توهين به رياست قوه قضاييه، دادستان عمومي و انقلاب تهران و ساير قضات به يكصد روز حبس تعزيري و به اتهام هتك حيثيت روحانيت به خلع لباس محكوم كرده بود كه شعبه‌ي دوم دادگاه تجديدنظر ويژه روحانيت مركز واقع در تهران اين حكم را عينا تاييد كرد.

اين عضو شوراي مركزي جبهه‌ي مشاركت ايران اسلامي، شهريورماه از سوي دادگاه ويژه روحانيت قم، بازداشت و پس از حدود دو ماه آزاد شده بود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.324 seconds.